Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie

Zarządzenie Nr WG 0152-48/2008 Wójta Gminy Lubsza z dnia 14 listopada 2008 r. w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy w Lubszy w wymiarze pełnego etatu Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1,3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art.3a ust.2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) oraz Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Lubszy § 1 Ogłaszam otwarty nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy w Lubszy. 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie 2) wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze (dopuszczalne średnie z kontynuacją studiów wyższych) 3) ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku 5) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie 6) nieposzlakowana opinia 7) umiejętność obsługi komputera 8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym 9) znajomość przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych i aktów wykonawczych do tej ustawy, 10) znajomość ustawy prawo o aktach stanu cywilnego. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość minimum jednego języka obcego (mile widziany niemiecki lub angielski) 2) udokumentowane kwalifikacje na w/w stanowisko 3) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej 4) uprzejmość i życzliwość w kontaktach z ludźmi 5) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole 6) obowiązkowość i rzetelność 7) dyspozycyjność 8) gotowość do podwyższania kwalifikacji, w tym samokształcenia. 9) prawo jazdy kat. B. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) prowadzenie ewidencji ludności, 2) upowszechnianie numerów ewidencyjnych w dokumentacji ewidencyjno – dowodowej w ramach tworzenia Centralnego Banku Danych “PESEL “ , 3) współdziałanie z organami policji w zakresie przestrzegania dyscypliny meldunkowej , 4) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania z urzędu na podstawie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych , 5) udostępnianie danych osobowych z gminnego zbioru meldunkowego zbioru PESEL 6) sporządzanie spisów wyborców w zarządzonych wyborach do , Sejmu i Senatu RP , Prezydenta RP, wyborach do organów samorządu terytorialnego oraz referendach , 7) ewidencja działalności gospodarczej osób fizycznych i jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, 8) udostępnianie danych z ewidencji działalności gospodarczej, 9) prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań własnych gminy zgodnie z ustawą o usługach turystycznych - ewidencja usług hotelarskich prowadzonych w gospodarstwa rolnych, ewidencja pół biwakowych, 10) prowadzenie spraw związanych z urzędowym nazewnictwem miejscowości, załatwianie spraw techniczno-kancelaryjnych z zakresu rejestracji Urzędu Stanu Cywilnego, 11) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń. 4. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej 3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie 4) kserokopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających odbycie stażu lub praktyki poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (jeżeli takie posiada) 5) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie, 6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 7) referencje (jeżeli takie posiada) 8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, oraz że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne, 9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska. 5.Warunki pracy i płacy: a) zatrudnienie na okres próbny, lub na czas określony, a następnie na czas nieokreślony. b) wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach Gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 146,poz. 1223 z późn.zm.) § 2 Dokumenty wymienione w pkt. 4 należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Lubszy lub przesłać pocztą na adres : Urząd Gminy w Lubszy ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej”, w terminie do dnia 02.12.2008r. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.lubsza.tensoft.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Lubszy. Życiorys (CV) oraz podanie (list motywacyjny), muszą być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.). § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na stronie (bip.lubsza.tensoft.pl). Zał.do Zarządzenia Nr 0152-48/08 Wójta Gminy Lubsza z dnia 14.11.2008 r. w spr. naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy w Lubszy. OPIS STANOWISKA DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ A. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY Stanowisko znajduje się w strukturze Urzędu Gminy w Lubszy. Posiada przydzielone samodzielne zadania. Praca na stanowisku odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach : 8.00 – 16.00 poniedziałek i 7.00 – 15.00 wtorek-piątek. B. WYMOGI KWALIFIKACYJNE Wymogi jakie muszą być spełnione na zajmowanym stanowisku ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej w Urzędzie Gminy w Lubszy określa ustawa o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593) oraz Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 146, poz.1223 z późn.zm.). Zostały one wymienione w § 1 pkt. 1 i 2 Zarządzenia Wójta. C. ZASADY WSPÓŁŻALEŻNOŚCI SŁUŻBOWEJ Bezpośrednim przełożonym stanowiska ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej jest Wójt Gminy. E. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU. 1. Prowadzenie ewidencji ludności. 2. Ewidencja działalności gospodarczej osób fizycznych i jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej. 3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań własnych gminy zgodnie z ustawą o usługach turystycznych - ewidencja usług hotelarskich prowadzonych w gospodarstwach rolnych, ewidencja pół biwakowych, 4. Prowadzenie spraw związanych z urzędowym nazewnictwem miejscowości. 5. Załatwianie spraw techniczno-kancelaryjnych z zakresu rejestracji urzędu Stanu Cywilnego, 6. Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń. 7. Dbałość o bezpieczeństwo posiadanych danych i akt, staranne prowadzenie dokumentacji i jej archiwizacja. 8. Wykonywanie innych zadań z zakresu prowadzonych spraw, na polecenie przełożonych. 9. Uczestniczenie w akcjach obowiązkowych Urzędu Gminy związanych w szczególności z obronnością, wyborami, usuwaniem skutków klęsk żywiołowych.