Ogłoszenie
WÓJT GMINY LUBSZA
ogłasza : drugi nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż:
- dwóch kontenerów mieszkalnych / typ szwedzki /
- kontener nr 73; 73a o pow. 63,32 m2 ,
- kontener nr 74, 74a o pow. 63,32 m2.
Kontenery zmontowane są z trzech modułów.
W module środkowym usytuowano pokoje, w modułach skrajnych znajdują się pomieszczenia sanitarne i aneksy kuchenne.
Kontener posiada dwa oddzielne wejścia. Konstrukcja nośna wykonana jest ze stali walcowanej.
Obiekty wyposażone są w instalacje : wody, elektryczną, kanalizacji.
Stan techniczny – dobry.
Wysokość pomieszczeń 2,08 do 2,11 m w związku z tym nie spełniają wymogów § 72 Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie / Dz. U.z 2002 r. Nr 75 poz. 690 /.
Cena wywoławcza :
- kontener nr 73,73a - 7 000,- zł. brutto,
- kontener nr 74, 74a – 7 000,- zł. brutto.
Przetargi oddzielnie dla każdego kontenera odbędą się w dniu 22.09.2009 r. w sali narad Urzędu Gminy w Lubszy ul. Brzeska 16, II piętro na sprzedaż kontenera mieszkalnego o godz. 10,00.
W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i osoby prawne, które wpłacą wadium /oddzielnie na każdy przetarg/ w wysokości 10 % ceny wywoławczej na konto Urzędu Gminy w Lubszy prowadzone przez BS Oława nr 51 9585 0007 0010 0100 0039 0007 . Wadium płatne jest w pieniądzu w takim terminie aby w dniu 18.09.2009r.było odnotowane na koncie gminy.
Dowód wpłaty wadium przez uczestników przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu wraz z dowodem tożsamości .
Przedstawiciele i pełnomocnicy zamierzający uczestniczyć w przetargu są ponadto zobowiązani do przedłożenia komisji przetargowej przed otwarciem przetargu:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego /w przypadku spółek/ lub
- aktualnego wypisu z rejestru przedsiębiorstw /dotyczy przedsiębiorstw państwowych/,
- pełnomocnictwo,
- nr konta, na które należy zwrócić wadium.
Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia kontenera. Uczestnik przetargu, który wygrał ma obowiązek w terminie 3-ch dni od dnia zamknięcia przetargu wpłacić cenę nabycia oraz przejąć kontener, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
W przypadku nie przystąpienia do przetargu ustnego żadnego z uczestników oraz nie dokonanie minimalnego postąpienia, wpłacone przez nich wadium ulega przepadkowi.
Wadium przepada również jeżeli uczestnik który przetarg wygra będzie uchylał się od wpłacenia należności i odbioru kontenera w w/w terminie. W takim przypadku Wójt Gminy może ponownie przeznaczyć kontener do sprzedaży.
Uczestnikom, którzy nie wygrają przetargu wadium zostanie zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio : odwołania, zamknięcia, unieważnienia przetargu – na wskazane przez nich konto.
Wszelkie podatki, opłaty i koszty związane z demontażem, odbiorem i transportem kontenera, ponosi nabywca.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszonego przetargu bez podania przyczyn.
Lubsza, dnia 04.09.2009r.